Word lid van ons Jongerenplatform

Jij bepaalt de toekomst van Oosterhout

Doe actief met ons mee in ons jongerenplatform (16-30 jaar). Lever zo, net als Anne, Moreno, Boyd en Amber een bijdrage om jongeren meer bij de politiek te betrekken.

Ons jongerenplatform is al sinds 2016 de kweekvijver voor politiek talent in Oosterhout. Met periodieke bijeenkomsten geven we jongeren een kijkje in de lokale politiek.

Ondertussen halen we als groepering veel nuttige informatie uit de jongeren die daarmee direct invloed hebben op het bestuur in de gemeente Oosterhout. Enkele jongeren zijn inmiddels zo vertrouwd met de politiek en onze groepering dat ze op de kandidatenlijst staan voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

Anne, Moreno, Boyd en Amber vormen deze verkiezingen dan ook het hart van de campagne gericht om jongeren naar de stembus te krijgen.
En daar kunnen ze natuurlijk alle hulp bij gebruiken!

Lidmaatschap is gratis, en bij het plannen van de bijeenkomsten houden we uiteraard rekening met schoolvakanties en proefwerkweken.

Aanmeldformulier Jongerenplatform

Dank je voor je aanmelding, we nemen snel contact met je op ! Oeps, er is iets mis gegaan. Probeer het nog eens. Captcha niet juist...