Terugblik raadsvergadering 26 maart

Tijdens de raadsvergadering hebben we als fractie verschillende bijdrages geleverd aan de verschillende raadsnota's.

Raadsnota ZN.177160 Visie Integrale Veiligheid 2019 en verder. Z. Içli. Lees hier de bijdrage.

Raadsnota  ZN. 152888 Voorstel tot vaststelling van het bestemmingsplan "Kerkdorp Den Hout 2019. W Hoosemans. Lees hier de stemverklaring.

Raadsnota BI.0180579 Actualisatie van de Algemene Plaatselijke Verordening Gemeente Oosterhout. B. Buinsters-van Bragt. Lees hier de bijdrage. Ook zijn er 2 amendementen ingediend op dit onderwerp. Verbod oplaten ballonnen. Verbod gebruik van lachgas in de openbare ruimtes

Raadsnota ZN.177026 Borgstelling voor 50% van de betaling van rente en aflossing van een geldlening aan v.v. Neerlandia'31. A Kastelijns. Lees hier de bijdrage.

Raadsnota ZN.177372 Besluit Toekomstbestendig gemeentehuis Oosterhout. W Hoosemans. Lees hier de bijdrage.